SMV

EU Fond skal hjælpe SMVer med at aktivere IPR

EU-Kommissionen introducerer ny fond, der skal hjælpe SMVer med at få mere ud af deres immaterielle rettigheder […]

Kommentar: Varemærker og #VeggieBurgerBan

Afgørelsen om at afblæse #VeggieBurgerBan er blot én blandt flere – og disse er indtil nu faldet vidt forskelligt ud.

IP og markedsføring går hånd i hånd med forretningsstrategien

“IP rettigheder må ikke bare ligge og samle støv i en skuffe,” siger Lasse Dahlerup, markedsførings- og salgsansvarlig hos FrugtKurven […]

Fupregninger og falske opkrævninger er fortsat et problem

Er fupregninger et stigende problem i din virksomhed? Læs her, hvad du skal være opmærksom på, når du modtager post […]

Dit firmanavn er vigtigt

Firmanavnet er en vigtig del af en virksomheds ansigt udadtil og kan få helt afgørende betydning for både værdi og markedsandele […]

Københavns modeuge er skudt i gang – har du sikret dit brand?

Modeugen summer i København disse dage, hvor designere endnu engang introducerer nye brands til verden. Har modehusene styr på deres rettigheder? […]

Mundtlige forhandlinger via videokonference hos Plougmann Vingtoft

Plougmann Vingtoft’s clients will now be able to attend interviews and participate in oral proceedings before the EPO by videoconference. Read more […]

Coronakrisen - IPR domstole

Coronakrisen udfordrer indehavere af IPR

Dem, der venter på afgørelser i sager om deres IPR, skal vurdere om deres IPR strategi overhovedet har hold i en den verden, der er vendt på hovedet […]

SMV’er undervurderer vigtigheden af IPR

IPR skal tænkes ind fra starten, hvis man som SMV vil vinde konkurrencefordel. Det fortæller både Dansk Industri og Plougmann Vingtoft […]

Plougmann Vingtoft modtager årets anden ”Firm of the year” titel

Plougmann Vingtoft blev udvævnt til “Firm of the year” inden for Patent Prosecution ved det store brancheevent, Managing IP Awards, i London i går […]